Musicians?

 :: Entertainment :: Music

View previous topic View next topic Go down

Musicians?

Post by SCVroker7253 on Mon Jan 19, 2009 1:29 am

I am. I'm a drummer and I have my own band called As Our Shadows Sleep. Look at my sexy drum kit =D





Last edited by SCVroker7253 on Sat Feb 07, 2009 5:32 am; edited 1 time in total

_________________
avatar
SCVroker7253
Average Poster
Average Poster

Male
Number of posts : 346
Age : 25
Location : Santa Clarita CA
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-16

View user profile http://www.myspace.com/smu7253

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by vampiress197 on Mon Jan 19, 2009 8:21 am

indeed that is sexy =p

i play a little guitar...not very well...id be better if i actually made time to sit down and play...otherwise, i write the lyrics =]]
avatar
vampiress197
Spammer
Spammer

Female
Number of posts : 462
Age : 24
Location : five3oh!, California
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-01

View user profile http://www.myspace.com/xxchelsaurxx92

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by SCVroker7253 on Mon Jan 19, 2009 1:04 pm

Can you sing?!?!?! We need a vocalist and a lyricist. Because we have like 3 songs with drums, guitar, and bass but no vocals.

_________________
avatar
SCVroker7253
Average Poster
Average Poster

Male
Number of posts : 346
Age : 25
Location : Santa Clarita CA
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-16

View user profile http://www.myspace.com/smu7253

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by vampiress197 on Mon Jan 19, 2009 2:07 pm

haha i cant sing for shit, my friend says otherwise, but i think she must be deaf then!! haha thats awesome with your band though!! hmmmm?
avatar
vampiress197
Spammer
Spammer

Female
Number of posts : 462
Age : 24
Location : five3oh!, California
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-01

View user profile http://www.myspace.com/xxchelsaurxx92

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by SCVroker7253 on Tue Jan 20, 2009 6:26 pm

Well you could be our official lyricist....Joe's out band manger XD

_________________
avatar
SCVroker7253
Average Poster
Average Poster

Male
Number of posts : 346
Age : 25
Location : Santa Clarita CA
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-16

View user profile http://www.myspace.com/smu7253

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by vampiress197 on Tue Jan 20, 2009 7:12 pm

hmmm that sounds awesome!! i would show you some of my stuff, but when i went down to the city of angels i lost my notebook with all my songs and just everything ive written in it ='[[ i will try and write some more stuff and you can tell me what you think =]]
avatar
vampiress197
Spammer
Spammer

Female
Number of posts : 462
Age : 24
Location : five3oh!, California
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-01

View user profile http://www.myspace.com/xxchelsaurxx92

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by SCVroker7253 on Tue Jan 20, 2009 9:00 pm

Sweet I'm excited

_________________
avatar
SCVroker7253
Average Poster
Average Poster

Male
Number of posts : 346
Age : 25
Location : Santa Clarita CA
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-16

View user profile http://www.myspace.com/smu7253

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by vampiress197 on Tue Jan 20, 2009 11:57 pm

k awesomeness =]] i will try to get to that soon...hey can i hear your songs?

btw anything you want a certain song to be about?
avatar
vampiress197
Spammer
Spammer

Female
Number of posts : 462
Age : 24
Location : five3oh!, California
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-01

View user profile http://www.myspace.com/xxchelsaurxx92

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by SCVroker7253 on Wed Jan 21, 2009 6:28 pm

Well we haven't recorded any songs except on video so i can't really show you lol. We are having band practice on Saturday if you wanna come. I'm sure Joe will be there.

_________________
avatar
SCVroker7253
Average Poster
Average Poster

Male
Number of posts : 346
Age : 25
Location : Santa Clarita CA
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-16

View user profile http://www.myspace.com/smu7253

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by vampiress197 on Wed Jan 21, 2009 7:07 pm

i soooooooooooooooo would.....BUT here's the thing....i kinda live 612 miles away from Santa Clarita. i mean if i had a jetpack that would be a whole different story!!! damn though, i wishes i could =[[[[ i miss it down there
avatar
vampiress197
Spammer
Spammer

Female
Number of posts : 462
Age : 24
Location : five3oh!, California
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-01

View user profile http://www.myspace.com/xxchelsaurxx92

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by Blindbat on Wed Jan 21, 2009 7:10 pm

vampiress197 wrote:i soooooooooooooooo would.....BUT here's the thing....i kinda live 612 miles away from Santa Clarita. i mean if i had a jetpack that would be a whole different story!!! damn though, i wishes i could =[[[[ i miss it down there

Do I hear GTA San Andreas?

_________________
avatar
Blindbat
Average Poster
Average Poster

Male
Number of posts : 339
Age : 26
Location : Valencia
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-01

View user profile http://www.iinclanquake3.extra.hu

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by vampiress197 on Wed Jan 21, 2009 7:36 pm

Blindbat wrote:
vampiress197 wrote:i soooooooooooooooo would.....BUT here's the thing....i kinda live 612 miles away from Santa Clarita. i mean if i had a jetpack that would be a whole different story!!! damn though, i wishes i could =[[[[ i miss it down there

Do I hear GTA San Andreas?

what?
avatar
vampiress197
Spammer
Spammer

Female
Number of posts : 462
Age : 24
Location : five3oh!, California
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-01

View user profile http://www.myspace.com/xxchelsaurxx92

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by SCVroker7253 on Wed Jan 21, 2009 10:15 pm

vampiress197 wrote:
Blindbat wrote:
vampiress197 wrote:i soooooooooooooooo would.....BUT here's the thing....i kinda live 612 miles away from Santa Clarita. i mean if i had a jetpack that would be a whole different story!!! damn though, i wishes i could =[[[[ i miss it down there

Do I hear GTA San Andreas?

what?
Hell yea I hear it XD Hurry press these buttons "Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right" and a jet pack will spawn on your back XD

_________________
avatar
SCVroker7253
Average Poster
Average Poster

Male
Number of posts : 346
Age : 25
Location : Santa Clarita CA
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-16

View user profile http://www.myspace.com/smu7253

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by vampiress197 on Wed Jan 21, 2009 11:02 pm

SCVroker7253 wrote:
vampiress197 wrote:
Blindbat wrote:
vampiress197 wrote:i soooooooooooooooo would.....BUT here's the thing....i kinda live 612 miles away from Santa Clarita. i mean if i had a jetpack that would be a whole different story!!! damn though, i wishes i could =[[[[ i miss it down there

Do I hear GTA San Andreas?

what?
Hell yea I hear it XD Hurry press these buttons "Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right" and a jet pack will spawn on your back XD

if it were only that simple!!!!!
avatar
vampiress197
Spammer
Spammer

Female
Number of posts : 462
Age : 24
Location : five3oh!, California
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-01

View user profile http://www.myspace.com/xxchelsaurxx92

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by Blindbat on Wed Jan 21, 2009 11:06 pm

SCVroker7253 wrote:
vampiress197 wrote:
Blindbat wrote:
vampiress197 wrote:i soooooooooooooooo would.....BUT here's the thing....i kinda live 612 miles away from Santa Clarita. i mean if i had a jetpack that would be a whole different story!!! damn though, i wishes i could =[[[[ i miss it down there

Do I hear GTA San Andreas?

what?
Hell yea I hear it XD Hurry press these buttons "Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right" and a jet pack will spawn on your back XD

ROFLMAO Rofl

_________________
avatar
Blindbat
Average Poster
Average Poster

Male
Number of posts : 339
Age : 26
Location : Valencia
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-01

View user profile http://www.iinclanquake3.extra.hu

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by Soul on Mon Jan 26, 2009 5:33 pm

I play alto saxophone,i semi know the baritone,oh and I can play the kazoo!!!!!
avatar
Soul
Juinor Poster
Juinor Poster

Male
Number of posts : 86
Age : 25
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by vampiress197 on Thu Jul 09, 2009 6:59 am

i rock at guitar..............hero

rofl
avatar
vampiress197
Spammer
Spammer

Female
Number of posts : 462
Age : 24
Location : five3oh!, California
Points :
0 / 1000 / 100

Registration date : 2009-01-01

View user profile http://www.myspace.com/xxchelsaurxx92

Back to top Go down

Re: Musicians?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 :: Entertainment :: Music

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum